Tuesday 23 August 2016

Punyai Wajah Seiras DLCW, Gambar Gadis Ini Viral Sekali Lagi, Terima Ucapan 'Tahniah' Dari Rakan-Rakan


Berikutkan pencapaian paling berjaua Malaysia kali ini dalam sukan Olimpik Rio yang membawa pulang 5 pingat, jadi demam masih melanda rakyat Malaysia di mana masih dapat dilihat begitu banyak pos ucapan tahniah kepada skuad badminton negara di laman Facebook.

Disebalik ucapan yang diberikan kepada skuad negara terutamanya Dato Lee Chong Wei, terdapat satu kisah yang agak lucu di mana seorang gadis comel yang mempunyai wajah hampir seiras dengan DLCW kini menjadi viral di laman sosial.

Menurut gadis berkenaan, Ika Syazwani, yang merupakan penuntut di Universiti Utara Malaysia, melalui catatan di Facebooknya, gara-gara kejayaan DCLW di Rio, Facebooknya kini menerima begitu banyak 'Friends Request', ada meminta nombor telefon dan pelbagai lagi.



Kalau diliaht gambar-gambar gadis ini, ternyata beliau mempunyai wajah iras pemain bandminton nombor satu Malaysia itu.






Daripada reaksi beliau di laman Facebook miliknya.ternyata tuan badan tidak kisah atas kisah ini kerana baginya ianya sekadar gurauan semata-mata.



Ada juga rakan-rakannya yang agak 'nakal' menyakat dengan mengucapkan tahniah atas 'kejayaannya' membawa pulang pingat perak Olimpik Rio.


Ternyata rupa ala-ala 'Chinese look' ini memang cantikkan, lebih-lebih lagi iras kepada idola nombor satu Malaysia ini.

Apapun, ianya hanya sekadar suka-suka, kepada korang yang komen tu, berpada-padalah, jangan sehingga menyakitkan hati insan lain yer. - Sumber Siakapkeli.my