Friday 19 August 2016

Wanita Singapura Ini Berhenti Kerja Bagi Menyusukan Teman Lelakinya 6 Kali Sehari


Satu lagi berita pelik viral di media sosial Singapura, seorang wanita berkerjaya mengumumkan bahawa dia berhenti kerja,bagi membolehkan dia menyusukan teman lelaki berusia 36 tahun.
Menurut wanita yang hanya dikenali sebagai Chloe, dia mengumumkan bahawa dia mahu memulakan ‘Perhubungan Menyusukan Orang Dewasa’ dengan pasangannya Charlie, mencetuskan kemarahan di ruang media sosial berhubung keputusan yang luar biasa itu.
Beliau membuat keputusan itu selepas membaca tentang penyusuan mengikatkan keeratan hubungan antara dua orang.
“Kami cuba untuk setiap dua jam tidak lebih daripada setiap tiga jam. katanya, mengemaskini media sosial mengenai perkembangan hubungannya.
Pasangan itu bagaimanapun tetap memilih untuk berpegang kepada jadual yang ketat dan berkata dia tidak kira di mana mereka berada.
‘Boleh jadi berdiri, boleh jadi kita di tempat tidur atau saya pulang ke rumah untuk makan tengah hari dan dia di sofa, “kata teman lelakinya Charlie. Beliau juga mengakui bahawa itu adalah satu perkara ‘seksual’ untuk pasangan apabila ditanya.
Tidak mengejutkan pasangan itu juga berkata ini meningkatkan kehidupan keintiman mereka. ‘Ia lebih daripada satu ikatan peribadi, lebih daripada komitmen, lebih intim dengan dua orang menjadi satu,’ katanya.
Chloe juga menambah bahawa penyusuan susu ibu mereka akan membawa kepada hubungan kelamin dari enam dari tujuh kali. Beliau menjangkakan, akan mengambil masa kira-kira dua bulan untuk susu dia kembali, tetapi apabila kembali kelak, mereka berhasrat untuk menjalankan selama yang mereka boleh.
Sumber: theyoungmerlion