Saturday 20 August 2016

Doktor Bius Melancap Depan Pesakit Wanita Di Turki


ANKARA – Sebuah mahkamah tempatan Turki di Aegean, wilayah Izmir pada 18 Ogos memerintahkan penahanan seorang doktor bius yang didakwa melancap di hadapan seorang pesakit wanita sebelum melakukan pembedahan.

Menurut agensi berita Dogan yang dipetik akhbar berpengaruh Hurriyet, doktor anestesi berusia 33 tahun itu yang dirujuk dengan huruf awal OG dilaporkan melakukan masturbasi di depan mangsa tersebut sebelum dibedah di sebuah hospital awam milik pemerintah.

Malangnya tanpa diketahui oleh suspek, seorang jururawat hospital berkenaan secara kebetulan sempat merakamkan aksi jelik dan tidak senonoh dilakukan oleh pegawai perubatan tersebut dengan menggunakan telefon bimbit yang dibawanya itu, menurut laporan media.

Jururawat berkenaan juga yang kemudian segera melaporkan tingkah laku doktor bius tersebut kepada pihak polis dan seterusnya mereka berjaya menangkap suspek berkenaan sebelum diseretnya kepada muka pengadilan, lapor akhbar tempatan pada Jumaat.

Pihak mahkamah Turki kemudian memerintahkan penahanan doktor anestesi itu, namun ironinya suspek tersebut tetap berkeras menolak tuduhan jahat yang didakwa sengaja diperangkapkan kepada dirinya atas sebab perasaan hasad dengki oleh pihak tertentu.

Bagaimanapun laporan lain menyatakan pakar bius tersebut memang terkenal dengan perangai playboy sering mengganggu secara seksual ramai jururawat yang berwajah cantik di hospital berkenaan sehingga menimbulkan kebimbangan mungkin diperkosa oleh suspek itu.


Kes serupa pernah dilaporkan pada Mei lalu melibatkan pembantu pemandu bas antara bandar yang didakwa melakukan pelancapan ke atas seorang penumpang wanita apabila mangsa sedang tidur ketika itu dalam perjalanan dari wilayah Kocaeli ke kota raya Istanbul.

Suspek yang sempat memancutkan segala air maninya sehingga memenuhi kerusi yang diduduki oleh mangsa, kemudian berjaya ditangkap polis dan dikenakan hukuman penjara selama enam tahun atas perbuatan terkutuknya itu. – Agensi/Mynewshub.cc/HAA